نورپردازی نمای رومی

نورپردازی نما رومی

نمای رومی در نورپردازی ساختمان

نورپردازی نمای رومی

بهتر است پیش از توضیحات پروژه مختصر توضیحاتی در زمینه نورپردازی نما رومی ارائه شود.

جلوه‌های ویژه در نورپردازی ساختمان‌ها

اگر توجه کرده باشید در طول روز ساختمانها، با وجود بازتاب نور خورشید از زیبایی خیره کننده‌ای برخوردار هستند. اما این زیبایی در هنگام شب و در تاریکی هوا به طور کامل پنهان خواهد شد و دیگر از آن ساختمان زیبا و با شکوهی که در طول روز توجه همگان را به سوی خود جلب می‌کرده است خبری نخواهد بود.
از این رو می‌توانید با کمک تکنیک¬های مدرن و امروزی مانند نورپردازی نمای ساختمان با استفاده از نورپردازی نمای رومی، به هر چه با شکوه تر و زیباتر نشان دادن ساختمان کمک کنید و در هنگام شب با درخشش زیبای نور در تاریکی، زیبایی ساختمان را دو چندان سازید.

نورپردازی مجتمع تجاری با نمارومی

ساختمان‌های تجاری که از نماهای طراحی شده رومی برخوردار هستند. با استفاده از یک شیوه طراحی و معماری کلاسیک ساخته شده اند و مانند منازل رومیان مصر باستان آثار کنگره‌دار و طراحی‌های ظریف و خاص بسیاری بر روی این ساختمان‌ها قابل مشاهده می‌باشد.
از این رو در هنگام نورپردازی نمارومی این ساختمان‌ها باید به ریزه‌کاری‌های ساختمان و چگونگینور در این قسمت‌ها در هنگام تاریکی شب توجه کافی داشته باشید.
به عنوان مثال اگر ساختمان رومی شکل ساخته شده از سقف گنبدی شکل با حاشیه‌های کنده‌کاری‌شده برخوردار می‌باشد. بهتر است که زوایای نورپردازی نمای رومی به گونه‌ای به کار گرفته شود، که حاشیه دور گنبد از خود گنبد پرنورتر باشد .
این امر سبب می‌شود که زیبایی نورپردازی ساختمان‌های سنتی و تجاری ساخته شده، به نظر جذاب‌تر و زیباتر بیاید و مخاطب مجذوب نورپردازی‌های انجام گرفته در نمای رومی این مجتمع در هنگام شب شود.

نمای رومی که به عنوان یک نمای شکیل و زیبا برای ساختمان‌های لوکس در نظر گرفته می‌شود